piątek, 26 października 2012

CANDY...jesienno- wiosenne:)



październik to u mnie  miesiąc candy...
w tym roku trochę później, ale tradycji stanie się zadość:)




jak się już domyślacie 
przygotowałam dla Was wiosenną torbę z poprzedniego posta :



i  jesienny zestaw stempli :






chętnych zapraszam 
do pozostawienia komentarza pod tym postem
do 30.11. do północy
i umieszczenia info o candy  na swoim blogu:)

 01.12 wylosuję jedną osobę, która otrzyma powyższy zestaw:)


jak wspominałam torba transferowa (z sukienkowym manekinem )
jest już wystawiona
na aukcji charytatywnej na Allegro
aukcja trwa do 09 listopada:)


korzystając jeszcze z okazji chciałam bardzo podziękować
za wszystkie przemiłe życzenia urodzinowe:)***

miłej zabawy:))



95 komentarzy:

petra bluszcz pisze...

Łojoj, wyszło, że pierwsza staję w kolejce :) Wspominałam już ostatnio, że Twoje torby bardzo mi się podobają, więc nie mogło mnie tu dziś zabraknąć :D
Pozdrawiam cieplutko!

Iga pisze...

torba piekna, więc ustawiam się w kolejce chętnych do jej "przygarnięcia". Serdecznie pozdrawim
Boguśka
bogda.jurzak@onet.pl

Avrea pisze...

Świetna torba!
już podziwiałam w poprzednim poście :) chętnie przygarnę :D

pozdrawiam
Ag

Kasia Udalska pisze...

Bardzo chętnie zostanę właścicielką tej cudownej torby, a i stemple by się przydały ;-) Nie miałam okazji złożyć Ci życzeń, dlatego czynię to teraz - trochę późno, ale szczerze życzę Ci wszystkiego, co najwspanialsze. Niechaj rzeczy, które sprawiają Ci radość, otaczają Cię nieustannie, niechaj Bliscy, których darzysz miłością, zawsze będą obok Ciebie. Sto lat! :*

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Ups, chyba mi umknęło, zatem nadrabiam- spóźnione ale od serca, najlepsze życzenia urodzinowe:D

Torba jest genialna!!!!
Oczywiście Candyduję
MZ

plakatowka pisze...

no torba genialna, więc staję oczywiście w kolejce i grzecznie tupię nóżkami w oczekiwaniu na wynik losowania. Może mi się wreszcie poszczęści :) pozdrawiam i wszystkiego najjjjjj
K.

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniała torba , dawno nic nie komentowałam u Ciebie , choć regularnie zaglądam :) więc zapiszę się a Twoje candy :))

Twórczy Zakątek pisze...

Na taka pięną torbę zapisuje się koniecznie!!! Sto lat, sto lat i sto pomysłów na każdy dzień:))))
I aby Ci zawsze starczyło czasu na realizację...

Offca pisze...

i ja i ja :)
kalendarz od Ciebie niedługo straci ważność i trzeba będzie go na półkę odłożyć... a torba cudna :)
życzę spełnienia marzeń :*

Z szafy od Żyrafy pisze...

no mnie się bardzo torba podoba!! Ja chcę!! :D no to się podpisuję dwoma łapkami :D

Karmeleiro pisze...

och jej, i to ta torba, która najbardziej mi się podoba!! To jak nic, muszę tu grzecznie stanąć do boju :)))

Dorthe pisze...

Dear Guria,
what a beautiful giveaway,-I so love your bag,it is stunning- and the stamps so wonderful,too.
Please add me to your drawing- -mayne I could be the lucky person :-)
Hugs,Dorthe

I willæ add it to my sidebar,dear.

KASANDRA pisze...

O ludzie ta torba jest BOSKA !!!! Ustawiam się grzecznie w kolejce a jakże ...

Myszka pisze...

Ja też jestem bardzo chętna przygarnąć taką torbę:)

Joanna Oborska pisze...

Prawdziwe skarby :) Chciałabym :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Piękna ta torba :) Banerek umieszczony z boczku, teraz tylko czekam na szczęście :D.

beata pisze...

Torba prześliczna, jak zresztą wszystkie Twoje prace, staję w kolejce i pozdrawiam

angel pisze...

chętnie przygarnę Twoją torbę:)

Anko pisze...

Torba śliczna, taka romantyczna , zapisuję się do zabawy z nadzieją na odrobinę szczęścia.

Mia pisze...

I ja się zapisuję ! Torba jest prześliczna !!

Kate Yetter pisze...

This bag sure is a beauty! Your art is amazing and always inspirational to me! And those stamps are so pretty. I haven't seenthem before but they are fabulous!
Kate

AgnieszkaD pisze...

Piękna torba, chętnie ją ponoszę :)

JaMajka pisze...

Ustawiam się, nie mogę przepuścić takiej okazji!!!

Magda Wisiorek pisze...

Śliczna, nic nie poradzę, że chciałabym ją mieć blisko... Pozdrawiam Cię serdecznie :)

A pisze...

ło, matulu!! już sama torba mnie do szaleństwa doprowadza... a te stemple z dmuchawcami... chcę :))))
chcę wszystko!!

adda pisze...

Gurianko ta torba jest marzeniem. Więc wpisuję się...
Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco!!!

Marie Lost Bird Studio pisze...

Hi Guriana,
what a gorgeous bag and a wonderful giveaway. Please count me in and merci for the chance.
Have a wonderful weekend.
Hugs,
Marie

Anonimowy pisze...

Cudna torba! :) Wstyd się nie zapisać :)
Baner:www.dbambolubie.blogspot.com
Pozdrawiam cieplutko :)

Unknown pisze...

Bajeczny zestaw. Czuję się mocno skuszona, w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Smile_Art pisze...

Cudowna torba! Piękny zestaw stempli! zapisuję się w kolejce, może w końcu mi się poszczęści! :)
pozdrawiam
G.

Unknown pisze...

O, To ja też sobie stanę w kolejeczce po cukieraski:)

Nikasza pisze...

Stemple wyglądają tak magicznie,a torba po prostu cudowna :)
Oczywiście zapisuję się !
Obserwuję : Nik uśka
Baner : W zakładce "Konkursy"
E-mail : nika05663@onet.pl

Unknown pisze...

Cudny zestaw...przepiękny :) Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

suziqu's thread works pisze...

Hello Dear Guriana I only just found your most generous giveaway of that very special bag and set of amazing stamps which I have not seen before!
It would be such a treat if I could be so lucky to win - your creations are always so inspiring to me!
Best wishes to you,
Suzy

GabArte pisze...

Pyszne candy... Cudności tu u ciebie znalazłam..:)Candy-duję i serdecznie pozdrawiam...

Catherine SIWCZAK pisze...

gorgeous bag ! the information is on my blog

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
http://oliwkowepasje.blogspot.com/
oliwkowepasje@gmail.com

cve pisze...

very beautiful work! I admire!

Aneta pisze...

zapisuję się po to cudeńko i pozdrawiam

Janka pisze...

Genialna torba! Zapisuje sie :)
Pozdrawiam

impresja pisze...

Prześliczna torba, tak samo jak tamta z aukcji! Staję grzecznie w kolejeczce :)

Boei pisze...

Cudna! I ja staję:)

Szycie Isabell pisze...

Przepiękna.. oczu nie mogę oderwać :)
Zapisuję się i liczę na odrobinę szczęścia.
Pozdrawiam
Iza
PS. Zapraszam do siebie na candy

druga szesnaście pisze...

myślałam, że się opanuję, ale nie mogę przejść obojętnie...
marzenia tworzysz i rozdajesz.

hsd pisze...

Zapisuję się także po takie cudowności.
Pozdrawiam :)
http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ooooooo rany! Jak zobaczyłam to cudo to prawie spadłam z krzesła! Jak sobie wyobrażam ją na moim ramieniu to mi się oczy szklą, bo ta torba jest idealna, perfekcyjna, dokładnie w moim stylu! Dam się za nią posiekać na drobne kawałeczki!
Oczywiście, że ustawiam się w kolejce, muszę koniecznie spróbować stać się jej najszczęśliwszą na świecie posiadaczką! :)
Pozdrawiam, gratuluję talentu do tworzenia takich cudów i zapraszam do mnie! :)

Krafty i Arty pisze...

Piękny zestaw,może szczęście uśmiechnie się do mnie. Pozdrawiam

Kasia pisze...

torebka jest śliczna :)
zgłaszam się :)

Myszelka pisze...

Przyłączam się, torba śliczna i bardzo przydatna. Pozdrawiam :-)

ROMA pisze...

Jestem wielka entuzjastka Twojego stylu i wobec tego z przyjemnością zapoluję!

okss pisze...

świetna torba, pozazdrościć talentu :) zgłaszam sie, informacja o rozdaniu na: http://violettxq.blogspot.com/

raeszka pisze...

Torba jest rewelacyjna, a i stempelki by się przydały :).

Zapisuję się z nadzieją na wygraną :).

ToTylkoJa pisze...

Świetna torba a stempelki urokliwe! Oczywiście rzucam się w wir zabawy:))

Serdecznie pozdrawiam!:)

Goga pisze...

Piękny blog, robi wrażenie, utrzymany w jednej z moich ulubionych kolorystyk, przez co również jest jak balsam dla oczu :)

Banerek podlinkowany u mnie na blogu w pasku bocznym - www.goga91.blogspot.com

Stemple przecudowne, torba również :)

Pzdr,
Goga.

Fiżka pisze...

Śliczna torba.Z przyjemnością stanę w kolejce.Uwielbiam taki styl choć sama nie potrafię zaprojektować.

J.Dark pisze...

Zapisuję się z wielką chęcią. ;)
http://jdarkhandmade.blogspot.com/

Drycha pisze...

czarną poproszę :D :D :D

Paulina pisze...

Spóźnione sto lat!
Ustawiam się w kolejce po torbę, informację o candy zamieściłam na moim blogu (http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/)
Pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Długo zastanawiałam się , czy to jest torba dla starszej pani.Zapomniałam, że nie przejmuję się tym co wypada, najważniejsze jest to co mi się podoba.
Torba podoba mi się bardzo!!!
http://barbaratoja.blogspot.com/

la_pinguin pisze...

Piękna torba! Chętnie się nią zaopiekuję :)

Przeplatane kolorami - najbardziej kolorowy blog w sieci pisze...

Samej brak raczej wybitnych lub powiedzmy wprost- jakichkolwiek talentów krawieckich, ale potrafię docenić COŚ PIĘKNEGO:)
Dlatego cichutko ustawiam się w tej długaśnej kolejce licząc na uśmiech losu;)
Pozdrawiam cieplutko:)

Decu Style pisze...

Torba jest niesamowita, zresztą jak cały blog i Twoje dzieła :)
A może uda mi się wygrać :)

Korzystając z okazji zapraszam po Candy do siebie: decusyle.blogspot.com

Pozdrawiam :D

madebyviva pisze...

po prostu FENOMENALNA torba!! ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :-)
info już u mnie na blogu w bocznym pasku :-)

elpimpi pisze...

Ta torba to MARZENIE!!! Ach żeby mieć takie cudeńko... Ustawiam się i ja i czekam z nadzieją ;-) ♥

Unknown pisze...

Ale piekna torba:) Ja rowniez ustawiam sie grzecznie w kolejce;) Serdecznie pozdrawiam

Piotr_I_Marta pisze...

Aaa piękna torba!
Zapisuję się do kolejki

toffi9@op.pl

Halina pisze...

Wspaniałości trudno nie stanąć w kolejce. Pozdrawiam

jagoda pisze...

Też chcę :)))).

Tynka pisze...

Piękna torba! Oczywiście, że ustawiam się w kolejce.
T.

Unknown pisze...

Wszystkiego NAJ :)Torebka przeprzecudna,moze szczescie sie usmiechnie do mnie? ;) Pozdrawiam kwiatkowo :)

Dorota Dołęga pisze...

ja wiem, że nie zasługuję na tak piękną torbę, bo źle się ubieram i nawet nie bardzo mam sukienkę, ale obiecuję, że jeśli mnie wylosujesz, to sobie jakąś kupię! i buty inne niż trekkingowe też

Unknown pisze...

Prześliczna torba :)
Z wielką chęcią się zgłaszam :)
(mój blog: http://my-nails-world.blog.onet.pl/)

Karina pisze...

Rzadko biorę udział w candy, chyba ze względu na rachunek prawdopodobieństwa, ale ta torba jest genialna, nie dam rady się oprzeć.
Pozdrawiam serdecznie.

Marta pisze...

Cudowna torba, poprostu marzenie.
A z okazji urodzin przesyłam najserdeczniejsze życzenia spełnienia marzeń.
Zapraszam również na małe candy u mnie
http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie

kacha pisze...

bardzo atrakcyjne candy, nie sposób przejśc obojetnie, wiec ustawiam sie w kolejce

AgnieszkaRC pisze...

Fenomenalna torba :)
grzecznie ustawiam się w kolejce :)

Zapraszam do siebie na małe candy :)

Pozdrawiam
Agnieszka

skimmia pisze...

Ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
info u mnie na blogu kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Vera pisze...

Cudowna torba!!!
http://www.liveinternet.ru/users/3562642/

j. pisze...

Torba jest piękna, z radością staję w kolejce.idę rozgościć się u Ciebie, jeśli pozwolisz:) i zapraszam do siebie z rewizytą:)

LUNA pisze...

No tak ja jak zwykle na szarym koncu , ale to nic , trafiłam tu za ta cudowna torebka z transferem , który jest moja zmorą i za cudnymi stempelkami , więc jesli moge to pokornie ustawiam się w kolejkę po te cudeńka.

Musta pisze...

Przecudna ta torba! Brakuje mi takiej w "kolekcji" :D Z chęcią więc ustawię się w kolejce.
Bannerek oczywiście już umieszczony :)

Pozdrawiam serdecznie!

Olga Siedlecka pisze...

Też mam chętkę na te wspaniałości :)

inga pisze...

Also I would like sign up for these super candy.
hugs
Gerda

Przepiśnik kuchenny pisze...

Wirtualny wiatr i mnie tu przywiał :)
I bardzo się z tego cieszę, bo być może szczęście mi dopisze i stanę się właścicielką tej bajecznej torby :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Nie wiem czy mogę ustawić się w kolejce po tą śliczną torbę bez bloga, więc jeżeli to problem proszę ominąć moje zgłoszenie ;p

a.bewicz@o2.pl

Pozdrawiam Agata :)

Ilonusek pisze...

Kolejka dłuuuga ale cóż się dziwić :)
Ustawiam się (chyba) już na końcu i oczekuję losowania :)

pozdrawiam

M. pisze...

Staję dzielnie w kolejce :) Gdzieś na szarym końcu, ale może ostatni będą pierwszymi? :]
M. z moje-niezapominajki.blogspot.com

Bea pisze...

i ja, i ja w kolejce się grzecznie ustawiam !!!
Torebka cudeńko ... z miłą i wielką chęcią ją przygarnę !
Cieplutko pozdrawiam :)

Iwa pisze...

Może szczęście się do mnie uśmiechnie ??? Cudna torba :)

Wildflower pisze...

Prawdziwe skarby :) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
Pozdrawiam

EDYTA KUBICZEK pisze...

Z ogromną przyjemnością staję na końcu kolejki i gratuluję pięknego bloga ...
serdeczności
Edyta

składART13 pisze...

Końca kolejki nie widać :D
Marzy mi się ... więc jestem !
Pozdrawiam cieplutko :)

Łapka pisze...

O, jeszcze zdążyłam. Naprawdę warto spróbować, bo torba, jak marzenie :)

moniFaktura pisze...

Z nieskrywaną przyjemnością - zapisuję się. Banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com. Pozdrawiam ciepło!

Anna Tomassi pisze...

Wędrując po necie zawitałam w Twoje progi,a tu taka słodkość!
Z marszu, tak nieprzyzwoicie na ostatnią chwilę ustawiam się w tej kolejce...licząc na szczęście:)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi:)